Domain foglaltságának ellenőrzése: .  
Open Webm@il

 
Untitled Document


Webtárhely
Weblapkészítés
Szerver bérlet


Linux telepítés

Referenciák
Magunkról

Elérhetőség

FTP
Levelezés

Távsegítség

Online befizetés

Partnereink

Kezdőlap

 




Untitled Document

Ha szeretne felirat-
kozni hírlevelünkre,
adja meg e-mail
címét!






Untitled Document
Ön szerint melyik a jobb?

ASUS
ABIT
MSI
Mindegyik jó
Nem érdekel


k


Untitled Document

Na szóval minek is nekem webáruház?

Az alábbiakban felsorolunk pár okot ami miatt érdemes és pár okot ami miatt nem érdemes belevágni.

Előszőr is azonban leszögeznék pár dolgot:
- az hogy legyen -e webáruházad az egy alapvető marketing stratégiai kérdés. (Azaz leegyszerüsítve, eladás startégiai kérdés :-)
- a saját piacodat Te ismered jobban és nem én.
-
a jó webáruházzal foglalkozni kell ! (azaz nem varázsolódik a bevétel a zsebedbe, ezért tenned is kell)
- ugyankkor egy jó weblap dolgozik is napi 24 órában helyetted.

Tehát elméletben egy cégnél előszőr elkészül egy marketing startégia, ami meghatározza hogy a jövőben a cég kikre és mikre kontcentrál azaz kiknek akar eladni és mit.
Ez az elhatározás kell tartalmazz azokat az eszközöket is amiket igénybe vesz ennek megvalósításához.
Úgy mint a:
- személyes eladás és a kiküldött marketing anyagok aránya,
- partnerekkel történő kapcsolattartás módja
- az eladandó termékek bemutatásának módja és eszközei

A fenti részek hagyományos megvaklósítása kerül a cégvezetőnek a legtöbbe. Ezeket nem lehet teljesen elhagyni a személyes kapcsolat kiépítésének fontossága miatt, ugynakkor 80% -ban lehet csökkenteni a költségeit az elektronikus eszközök megvalósításával. Ilyen elektronikus eszközök a rendszeres meghatározott tartalmú hírlevélek, és a webáruház.


A partnerekkel történő legköltségtakarékosabb rendszeres kapcsolattartási forma a rendszeres hirlevél megfelelő tartalommal.Itt kiemelendő hogy rendszeres és hogy megfelelő tartalom. Azt mondják hogy azt a vevőt akivel már nem kommunikálunk 90 napja azt tulajdonképpen átengedjük a konkurencia kénye kedvének.

Az eladandó termékek szolgáltatások legköltségtakarékosabb bemutatási formája az elektronikus webáruház. Hiszen mindig elérhető 24 órában, mindig annyi példányban áll rendelkezésre amennyiben szükséges azaz nem fogy el, és nincsenek költséghatárai az elkészítésének, azaz hogy szines vagy mekkora a papirköltség. A kiszálló marketinges leghatékonyabb bemutatási formája.

A jó weblap dolgozik helyetted:
- Új ismeretlen látogatókat vonz a céged weblapjáéra hogy megismertesse a cégedet és a tevékenységeidet velük.
- Elkéri a latogatók e-mail címét hogy rendszeresen tudj neki levelet küldeni.
- Segíti a vevőid rendeléseinek felvételét. egyrészt pontosítja a megrendelést, másrészt tehermentesíti a rendelés felvevő kolléganődet.

Sok partner szivesen veszi ha saját maga veheti fel nálad a rendeléseit, és nem neked kell a telefonba lediktált vagy faxon átküldött termékeket leirnod, mivel igy nem lesz soha foglalt a vonal amin el szeretne érni, illetve a nap bármely időszakában leadhatja a rendeléseit nem csak munkaidőben.

Neked kell eldöntened, mivel nálad jobban - aki a szakmádban dolgozol - senki sem fogja tudni hogy a vevőid fognak -e vásárolni a webáruházon keresztül.
(Persze a vevőid is segithetnek ha megkérdezed Őket.) Néhány ügyfelemnek új vevői jöttek be az interneten keresztül, néhányan pedig rászoktatták a régi vevőiket hogy a NET -en keresztül rendeljenek tehermentesítve magukat ezzel.

Lényeges gondolatok a webáruház mellett:
- Emeli egy cégről kialakult kép minőségét, ha az interneten keresztül is megjelenik az eladásban.
- A vevőid könnyebben megtalálják a weblapodon a terméket amit keresnek, mint egy végeláthatatlan prospektusban.
- Az interneten kereső vevők nagyobb arányban találnak meg, hiszen amit keresnek terméket az szerepel a weblapodon és ezáltal szerepelni fog a keresési találatokban is a weblapod.
- Jó dolog ha a megrendelő mindjárt látja hogy van -e a termékból raktáron vagy nincs mert igy két hasonló terméknél, abból tud rendelni amelyik neki is megfelel és még raktáron is van belőle.
- A webes megrendelésnél sohasem ebédel a rendelést fogadó hölgy és soha nem foglalt a telefonja, azaz mindig lehet a nap 24 -órájában rendelést feladni. (Ez sok túlhajszolt embernek pozitívum)

Lényeges dolgok a webáruház ellen:
- Amennyiben nincsen időd foglalkozni vele lehet hogy rossz vagy elavult információk lesznek fennt a weblapodon és ezáltal vevőket vesztesz, illetve megbüntet a fogyasztóvédelem.

- Ha nem azon az áron adod amit kiraksz a webáruházadban mert mondjuk régi ár van fennt akkor büntethetnek érte.
- Ha olyan akciót hirdetsz ami már nincs életben büntethetnek érte.

- Nem tudod minden vevődnek más áron adni a terméket hiszen mindegyik számára nyitott könyv a weblapodon az árlistád, ezért mindjárt megsértődik ha drágábban kapja.
- Váralanul érkezhetnek megrendelések amikkel foglalkozni kell.... (persze ez nem mindenkinek hátrány :-)

Tehát azt tanácsolom merengj el a következőkön:
- akarsz -e eladni az interneten keresztül?
- segíti -e a marketingesed munkáját egy elektronikus bemutatási forma ahol szerepelnek a lényegesebb szolgáltatásaid és termékeid?
- Van -e energiád foglalkozni a webáruházzal és a rendelésekkel legalább napi 10-20 percet?
- Rendelnének -e a vevőid az interneten keresztül? Azaz van -e olyan partnered akinél munkát takarítasz meg ha az illető saját maga veszi fel nálad a rendeléseit, és nem neked kell a telefonba lediktált vagy faxon átküldött termékeket leirnod.




 

Cimke felhő :

Webtárhely, Domainregisztráció Domainregisztráció Weblapkészítés Webdesign Programozás Számlázó szoftver vonalkod vonalkod cimke scanner adatgyujto barcode scanner vonalkod bútor Lakberendezesi bútor acélcsarnok,
Pellet Hotel Szinterapia kristalylampa kemeny Ingatlan energia Iparipark blando Asztalosipari alapanyagok Hotel cegeladas wellness Zalakaros Joid art Thomas SaboOliver Weber karkoto nyaklanc gyuruautojavitas autoszerviz nagykanizsafutócipő wellness hotelek lapja Zalakaorson Hotel park Vitorlas hajo elado
Pandora ekszer
Garaboncias kalandpark
Free URL Submit Webkoktel Linkgyűjtemény Linkkereso japan kistraktor Link katalogus ISO szakerto

 

 

2005. Rooter Kft.
 
Rooter kft.