Domain foglaltságának ellenőrzése: .  
Open Webm@il

 
Untitled Document


Webtárhely
Weblapkészítés
Szerver bérlet


Linux telepítés

Referenciák
Magunkról

Elérhetőség

FTP
Levelezés

Távsegítség

Online befizetés

Partnereink

Kezdőlap

 




Untitled Document

Ha szeretne felirat-
kozni hírlevelünkre,
adja meg e-mail
címét!






Untitled Document
Ön szerint melyik a jobb?

ASUS
ABIT
MSI
Mindegyik jó
Nem érdekel


k


Untitled Document

Forrás: Daniel S. Janal: Online marketing kézikönyv I. Bagolyvár könyvkiadó, Budapest, 1998

"Száz érv, mely a hálózatra lépés mellett szól

 

 

Az Internet a világ legolcsóbb és leghatékonyabb marketingeszköze, amely a világ bármely részén működő, tetszőleges méretű vállalatnak segít, hogy továbbítsa értékesítési és marketing üzeneteit, személyre szóló kapcsolatokat alakítson ki, tájékoztassa ügyféljelöltjeit, és támogassa meglévő ügyfeleit a Föld minden pontján.

Általános előnyök

1. 

Majdnem biztosak lehetünk abban, hogy célcsoportunk kíváncsi lesz üzenetünkre. Ahogy Carol Wallace, Prodigy kommunkikációs programmenedzsere fogalmaz: "Nincs figyelmesebb közönség az online fogyasztónál. Mindkét keze a billentyűzeten, tekintete a számítógép képernyőjére tapad. Kommunikál velünk, és miután ő választotta ki a megfelelő Web-oldalt, biztos, hogy látni kíván bennünket. Ez nagyon bensőséges értékesítési helyzetet teremt."

2. 

Hihetetlenül széles közönséghez jut el az üzenetünk. Gyakorlatilag a világ bármely pontján olvashatják a Web-oldalunkon elhelyezett információkat, és dönthetnek úgy, hogy üzleti kapcsolatba lépnek velünk.

3. 

Cégünk bármikor elérhető lesz az ügyfelek számára. Egy honlap ugyanis állandóan "nyitva tart": hétfőtől hétfőig, napi huszonnégy órában.

4. 

Jó anyagi helyzetben lévő célpiaccal számolhatunk. Valalmennyi vizsgálat egybehangzó megállapítása szerint, az Internet polgárainak első hulláma az átlagosnál jobban keres és magasabb iskolai végzettséggel bír.

5. 

Potenciális vásárlóink önszántukból keresnek fel bennünket, hogy összehasonlíthassák az adott kategóriába tartozó termékeket. A televíziótól eltérően az Interneten a fogyasztó az aktív fél. Az ügyféljelöltek azért olvassák anyagainkat, mert meg akarják ismerni kínálatunkat. Más médiumok nem képesek ennyire célzottan eljuttani az üzeneteket a megfelelő közönséghez.

6. 

Vevőjelöltjeink készek vásárolni tőlünk. Amikor felkeresik Web-oldalunkat, ezzel már gyakorlatilag megtették az első lépést a vásárlás felé. Lehet, hogy egyenlőre csak összehasonlítják termékünket a konkurenciáéval, de az is lehetséges, hogy kifejezetten tőlünk akarnak vásárolni.

7. 

Minden egyes fogyasztótípushoz kialakíthatunk egy vásárlásra ösztönző érvrendszert, a meggyőzés során pedig az őket jobban befolyásoló szavak használatával érhetünk el jobb eredményeket. Az Interneten lehetőség van arra, hogy hiperhivatkozások, illetve hanghatások, valamint álló, és mozgóképek formájában további információt közöljünk a fogyasztóval. Ezek előnyeit kihasználva akár testre szabott értékesítési bemutatót is készíthetünk, amely pontosan a célcsoportnak megfelelő arányban apellál az illető vásárló értelmére, illetve érzelmeire. A bemutatók között azután már az ügyfél választ.

8. 

Igy még azokat az ügyfeleket is van esélyünk megnyerni magunknak, akikre nem lehet a rámenős üzletkötőkkel és manipulatív eladási szövegekkel hatni. A fogyasztók az Interneten maguk kutatják fel a nekik kellő termékeket, és anélkül adhatják fel rendeléseiket, hogy erőszakos ügynököktől kellene tartaniuk.

9. 

Az online kereskedelemben alacsony induló költséggel számolhatunk. A World Wide Webnél olcsóbb nyomtatott sajtót még nem találtak ki. Korlátlan tér áll a kereskedők rendelkezésére, amelyben akár teljes termékskálájukat is bemutathatják.

10. 

Alacsony a bérleti díj, kivált ha egy hagyományos üzlethelyiséget veszünk alapul az összehasonlításhoz. Az Internet-szolgáltatók havonta kb. Harminc dollárt számítanak fel Web-oldalunk működtetéséért, ennek fejében a fogyasztók éjjel és nappal a föld bármely pontján tallózhatnak honlapunkon. Egy hagyományos üzlet megnyítása ezzel szemben több ezer dollárt emészt fel: a festés, mázolás, szőnyegek, bútorok és egyéb felszerelések mellett még biztosítást is kell fizetnünk a helyiségre.

Versenyelőnyök

11. 

Az online üzletvitel működtetési költsége lényegesen alacsonyabb, mint a hagyományos módszereké. A tetemes megtakarításból árcsökkentés útján fogyasztóinknak is juttathatunk.

12. 

Mivel nincs szükség nagy eladószemélyzetre, az általános költség is alacsonyabb. Az automatizált technikai megoldások - autoreszponderek, e-mail, FAQ-fájlok- jóvoltából az ügyfélszolgálatnál dolgozóknak kevesebbet kell foglalkozniuk állandóan ismétlődő kérdések megválaszolásával, így hatékonyabban gazdálkodhatnak munkaidejükkel.

13. 

Nem kell hatalmas árukészletet tartanunk, így csökkennek az ezzel kapcsolatos (leltározási, raktározási, szállítási) költségek. Ha a vevő előre fizet, a cég ráér akkor megrendelni a beszállítóktól a rendelt termékeket, amikor már nála van az eladott áru ellenértéke. Az Emusic (www.emusic.com) ily módon tudja darabonként körülbelül három dollárral alacsonyabb áron adni a CD lemezeket, mint a kiskereskedelmi egységek. A Trucost (www.trucost.com) számítógépes hardverei és szoftverei is nagykereskedelmi áron kaphatók.

14. 

Szélesebb áruválasztékot tarthatunk. Mivel a termékeknek az online kereskedelemben nem kell mindig kéznél lenniük, sokkal szélesebb választékot kínálhatunk vásárlóinknak. Az Amazon online könyvkereskedés (www.amazon.com) állítólag a világ legnagyobb címválasztékával áll a vásárlók rendelkezésére.

15. 

A közbülső láncszemek kiküszöbölésével lerövidíthetjük termékeink értékesítési csatornáját. Azok a termelő cégek, melyek közvetlenül a fogyasztónak értékesítenek, ily módon nagyobb haszonkulccsal dolgozhatnak.

16. 

Lekörözhetjük a hálózaton nem tevékenykedő versenytársainkat. A Thanksgiving kávé (www.thanksgiving.com) húsz hónappal előbb jelent meg a világhálón, mint a Starbucks (www.starbucks.com). Lehet találgatni, vajon melyik márka lett kelendőbb.

17. 

A hang, a kép a multimédia kiváló kapcsolatteremtő eszköz. Nyitottá teszi célközönségünket (és pénztárcáját), akik így könnyebben befogadják üzenetünket.

18. 

A mienknél nagyobb cégekkel is egyenlőként indulhatunk a piaci versenyben. A hálózaton senki sem tudja, melyik cég mekkora, és mióta van a piacon. A fogyasztót csak az érdekli, hogy neki megfelelő áron kínáljuk-e a keresett terméket.

Konkurenciakutatás

19. 

Felderíthetjük, hogy állnak versenytársaink. Felkereshetjük Web-oldalaikat, megtekinthetjük, milyen új termékeket kínálnak. A szakmai hírcsoportok és levelezőlisták üzeneteiből kideríthetjük, hogyan vélekednek az emberek a konkurencia illetve a mi termékeinkről.

20. 

Megtudhatjuk, mi folyik a szakmában. Onlinek sajtófigyelőket, szakosított hírcsoportokat és levelezőlistákat olvasva még idejében értesülhetünk az újdonságokról és észrevehetjük az új irányzatokat.

21. 

Üzleti szövetségeseket szerezhetünk. Az anyagainkat elolvasó márkakereskedők, terjesztők, forgalmazók között akadhat olyan, aki szívesen képviselné vállalaltunkat újabb elosztási csatornákon akár bel- és külföldön is. A hálózaton barangolva potenciális beszállítókkal vagy egyéb üzleti partnerekkel is kapcsolatba kerülhetünk.

A fogyasztókkal kapcsolatos kutatások

22. 

Fogyasztói felméréseket készíthetünk. A fogyasztók kérdőívek kitöltésével és visszaküldésével hozhatják tudomásunkra termékünkkel vagy cégünkkel kapcsolatos véleményüket.

23. 

Piackutatást végezhetünk. A cégek így például megtudhatják a fogyasztók új termékre és szolgáltatásokra vonatkozó preferenciáit.

24. 

Megállapíthatjuk, mely termékeink a legnépszerűbbek. A fogyasztók megkérdezése nélkül is megtudhatjuk, hogy azok mely termékeket és márkákat keresik és vásárolják leginkább.

25. 

Megtudhatjuk, milyen tulajdonságokat és előnyöket várnak leginkább a termékektől.

26. 

Azt is mérhetjük, hogy átlagosan mennyi időt vesz igénybe egy-egy ügyféljelölt megnyerése. A rákattintások és az egy-egy termék tanulmányozásával és megvásárlásával a hálózaton töltött idő sok hasznos információt nyújthat számunkra a vásárlási folyamat jobb megismeréséhez.

Ügyfélszerzés

27. 

Honlapunk látogatóit további tájékozódásra ösztönözhetjük azzal, hogy megkérjük őket, jelezzék, ha szeretnének további információhoz jutni egy-egy témakörrel kapcsolatban.

28. 

Minősíthetjük és kategorizálhatjuk ügyféljelöltjeinket. Web-oldalunkon kérdéseket tehetünk fel, melyekből információt nyerhetünk a válaszolók vásárlóerejére, érdeklődési körére és szükségleteire vonatkozóan.

29. 

Névsort készíthetünk minősített ügyféljelöltjeinkről. A honlapunkat felkereső vagy e-mailen felvilágosítást kérő ügyféljelölteket felvehetjük e-mailes levelezőlistánkra és adatbázisainkba.

30. 

Más médiákban közzétett hirdetéseinkben cégünk honlapjára is felhívhatjuk a figyelmet. A nyomtatott és televíziós reklámokban közzétett Internet-címen további részleteket olvashatnak, illetve visszahívást is kérhetnek az érdeklődők.

31. 

Találkozókat e-mailen vagy telefonon is megbeszélhetünk.

32. 

Kérdésekre is válaszolhatunk ily módon.

33. 

Kielégíthetjük a szakirodalomra vonatkozó igényeket. A megfelelő anyagot elküldhetjük e-mailen, vagy további informálódás céljából Web-oldalunkra irányíthatjuk az ügyfelet.

34. 

Előadásokra és termékbemutatókra szóló meghívókat is küldhetünk ügyféljelöltjeinknek.

Értékesítés

35. 

Új piacokon új termékeket értékesíthetünk.

36. 

Új piacokon régi termékeket értékesíthetünk. A Ketchum Kitchen (www.recipes.com) fiatal felnőtteket- főként férfiakat céloz meg -, akiaket addig semmilyen más médián keresztül nem tudott elérni.

37. 

Új külföldi piacokon régi termékeket értékesíthetünk.

38. 

Olyan termékeket értékesíthetünk, amelyek nehézkesen "juttathatók át" az értékesítési csatornákon.

39. 

Katalógusból történő értékesítés esetén részletesebb leírást adhatunk a termékről, mint ami nyomtatásban lehetséges. Az online katalógusban végtelen tér áll rendelkezésére olyan értékesítési üzenetek megfogalmazásához, amelyek gyakorlatilag az ügyféljelöltek által feltehető valamennyi kérdésre válaszolnak.

40. 

Olyan termékeket értékesíthetünk, amelyek rendes körülmények között nem kaphatnának helyet katalógusunkban. A széles termékskálával rendelkező vállalatok nyomtatott katalógusaikban a nyomdai és postaköltség miatt esetleg nem minden terméket tudnak szerepeltetni. Ezek a költségek a hálózaton jelentéktelenné válnak, ezért a cégek akár teljes kínálatukat is bemutathatják.

41. 

Gyorsan és egyszerűen közzétehetjük az árváltozásokra, engedményes akciókra és új termékekre vonatakozó, gyorsan avuló információkat. Az e-mail jóformán ingyenes, így minimális költséggel tarthatunk kapcsolatot ügyféljelöltjeinkkel és ügyfeleinkkel.

42. 

Termékeket és fogyasztói árakat tesztelhetünk. A Web-oldalon közölt információk gyorsan és csekély költésggel frissíthetők, így minden elképzelhető változót kipróbálhatunk.

43. 

Váltogathatjuk a bemutatott tételeket. Tesztelhetjük a termékválasztékot, és bármely közönségnek megfelelően változtathatjuk a kínálatot. A ruházati kereskedő például más-más oldalt ajánlhat egy fiatal hölgynek, a hölgy fiútestvérének, édesanyjának vagy édesapjának. Nemzetközi piacon pedig a helyi időjáráshoz, évszakhoz igazíthatjuk kínálatunkat.

44. 

Elektronikus úton továbbíthatjuk a kért termékinformációt (híreket, szoftvert, jelentéseket, pénzügyi adatokat). Ez jóval olcsóbb, mint a hagyományos nyomtatás és postázás.

45. 

Értékesíthetünk közvetlenül az Interneten, de ha van, saját értékesítési részlegünkön keresztül is. A rendelésfelvétel módját saját és ügyfeleink szükségleteinek leginkább megfelelően választhatjuk meg.

46. 

A helybeli üzletekbe irányíthatjuka vásárlókat. A Kodak nem értékesít a honlapján, hanem a helyi márkakereskedokhöz küldi az ügyféljelölteket.

47. 

Az összegyűlt vevőadatokból terjedelmes címlistát állíthatunk össze, melyet azután továbbadhatunk telefonos értékesítéssel foglalkozó cégeknek és ügynöki hálózatoknak. A hirdetéseinkre e-mailen válaszolók ugyanis automatikusan megadják saját e-mail -címuket is.

48. 

A bővebb tartalom és a több bemutató érzékelhetően gyorsítja az értékesítési folyamatot. Az Internet lehetőséget nyújt arra, hogy hatalmas mennyiségű információt szolgáltassunk az üzlet megkötése érdekében.

49. 

Az értékesítés történhet közvetlenül az Interneten vagy telefonon, levélben, illetve faxon.

50. 

Értékesítés-ösztönzőként jól alkalmazhatók az üzletekben beváltható kuponok. Honlapunkon is elhelyezhetünk ilyen, az ügyféljelöltek által kinyomtatható és beváltható kuponokat.

51. 

Meghatározott érdeklődési körrel rendelkező vásárlórétegeknek értékesíthetünk (pl. Horgászoknak, kertészkedőknek, turistáknak).

52. 

Demográfiai szempontok illetve szakmák szerint is meghatározhatunk csoportokat (pl. Gyermekek, pedagógusok, szülők).

53. 

Növelhetjük a beruházási javak értékesítését. Sok cég keres üzleti partnereket, alapanyagokat és beszállítókat az Interneten.

54. 

Tájékoztathatjuk az ügyfeleket. Web-oldalunkon és e-mailen is szolgáltathatunk a vásárlási döntést segítő háttérinformációt.

55. 

Mozgókép és hang alkalmazásával használat közben mutathatjuk be termékeinket. Az ügyféljelöltek így jobban megismerhetik annak működését és tulajdonságait.

56. 

Térképvázlatot és közlekedési útmutatást adhatunk azoknak az ügyfeleknek, akaik személyesen is szeretnék felkeresni boltjainkat vagy irodáinkat.

57. 

Eredményesebbé tehetjük a katalógusból történő értékesítést. Az Attitudes (www.attitudes.com) kiadásai 250000 darab katalógus és tizenkét alkalmazott költségeivel csökkentek a cég Web-oldala jóvoltából.

Publicitás

58. 

Javíthatja újságírókkal való kapcsolatunkat, ha azonnal válaszolunk e-mailen érkező kérdéseikre, illetve személyre szabott információcsomagokkal szolgálunk az egyes tudósítóknak.

59. 

Elmélyíthetjük a kapcsolatot a vállalat tevékenységében érintettekkel,(az úgynevezett érdekcsoportokkal, stakeholderekkel: alkalmazottakkal, részvénytulajdonosokkal, a környék lakosságával), ha sajtóanyagokat, pénzügyi beszámolókat és demonstrációs anyagokat küldünk nekik.

60. 

Értesíthetjük a sajtót és az ügyfeleket a vállalati szabályozás változásairól. Az e-mail erre gyors és hatékony módszer.

61. 

Sajtó és marketing-anyagainkat alacsony költséggel juttathatjuk el a címzettekhez: újságírókhoz, alkalmazottakhoz, részvénytulajdonosokhoz és kereskedőkhöz. A Xerox évente több mint százezer dollárt takarít meg azzal, hogy Interneten és faxon küldi szét éves jelentését.

62. 

Ily módon archiválhatjuk is sajtóanyagainkat, hogy az újságírók és a nagyközönség bármikor hozzájuthasson az igényelt tételekhez.

63. 

A termékek értékesítését elősegítő szájreklám-kampányokat indíthatunk illetve ösztönözhetünk.

64. 

Válságkezelés esetén a Web hasznos információs csatorna. A kommuniká- ciós szakemberek a Web-oldalra kihelyezett, e-mailen elküldött vagy adattárakban raktározott információkkal tájékoztathatják a sajtót és az egyes érintetteket.

65. 

Eloszlathatjuk a téves információkat. A vállalat képviselői a hírcsoportok és levelezőlisták megfigyelésével, az azokban való részvétellel gyorsan helyreigazíthatják az egyesek által közölt pontatlan értesüléseket.

66. 

Online sajtóértekezleteket és éves közgyűléseket tarthatunk újságírók, illetve alkalmazottak vagy részvénytulajdonosok számára. Akik nem tudnak személyesen a rendezvények helyszínére utazni, a hálózaton kísérhetik figyelemmel az eseményeket. Ha az elhangzottak rögzítésre kerülnek, az érdeklődők tetszés szerint hallgathatják vissza azokat.

Járulékos előnyök

67. 

Csökkenthetjük a különféle anyagok terjesztésének költségét. A Sun Microsystems állítása szerint évente több mint egymillió dollárt takarít meg csupán azzal, hogy szakirodalom szétküldése helyett honlapjára irányítja az érdeklődőket. A Tandem Computers ugyanennyit takarít meg, miközben ötször annyi emberhez jut el, mint azelőtt.

68. 

"Testre szabott" anyagokat állíthatunk össze. Rövid idő alatt készíthetünk új web-oldalakat, hogy az egyes termékek iránt érdeklődő fogyasztók mielőbb hozzájuthassanak a nekik szóló információhoz.

69. 

Jelentősen csökkenthetjük a "a testre szabott" anyagok előállítási költségét. Az online katalógusok és prospektusok elkészítése sokkal kevesebbe kerül, mint a nyomtatott anyagoké, így lehetővé válik, hogy költségtöbblet nélkül állítsunk össze meghatározott fogyasztói csoportoknak címzett katalógusokat.

Ügyfélkapcsolatok

70. 

E-mail segítségével személyre szóló kapcsolatot alakíthatunk ki ügyfeleinkkel és ügyféljelöltjeinkkel.

71. 

"Testre szabott" üzeneteket és hirdetéseket küldhetünk az azt igénylő ügyfeleknek.

72. 

Hosszú távú kapcsolatokat építhetünk ki, ha miután válaszoltunk ügyfeleink első megkeresésére, rendszeresen átküldjünk neki a cég hírlevelét és tájékoztatjuk őt az új termékekről, továbbfejlesztett változatok megjelenéséről és az engedményes akciókról.

73. 

Csökkenthetjük a gyakran ismétlődő kérdésekre történő válaszadás költségeit azzal, hogy e-mailen szabványválaszt küldünk rájuk.

74. 

Megkereshetjük az elégedetlen ügyfeleket, és foglalkozhatunk problémáikkal. A hírcsoportok figyelésével legtöbbször azonosíthatjuk azokat a fogyasztókat, akik rossz hírünket keltik, így megoldást kínálhatunk a problémáikra.

75. 

Pártfogókat gyűjthetünk magunk köré. Termékekink iránt lelkesedő ügyfeleket toborozhatunk, akik majd online eszközökkel oldják meg mások gondjait, válaszolnak a technikai jellegű kérdésekre, és időben felhívják a cég figyelmét a nagyszájú bajkeverőkre.

Reklámozás

76. 

Hirdetéseket tesztelhetünk. Mivel az információk frissítése csekély költséggel jár, tesztelhetjük reklámjainkat és az értékesítési folyamat valamennyi tényezőjét.

77. 

Árakat tesztelhetünk.

78. 

Címsorokat tesztelhetünk.

79. 

Ajánlatokat tesztelhetünk.

80. 

Mérhetjük a válaszadást. Az Interneten minden művelet nyomon követhető, így a vállalatok áttekinthetik minden egyes fogyasztó döntési folyamatát.

81. 

Teszteléssel meghatározhatjuk, miért nem vásárolnak az ügyféljelöltek.

82. 

Más médiákkal - levélreklám, levelezőlap, televíziós és nyomtatott reklám - integrálhatjuk a hirdetéseinkhez kapcsolódó értékesítést. Sok cég más médiákban közzétett reklámjaiban feltünteti az Internet- és az e-mail -címét. A sportcikkekkel foglalkozó REI csomagküldő szolgálathoz ugyanannyi katalógusigénylés futott be az ESPN Sports Zone oldalán szereplő online hirdetés alapján, mint a hagyományos médiákban addig összesen megjelent reklám nyomán.

83. 

A hálózaton bőségesebb információt nyújthatunk ügyféljelöltjeinknek, akiket a más médiákban leadott hirdetés vonzott Web-oldalunkra. Mihelyt az ügyféljelölt felkereste a vonatkozó oldalt, a cégtől több információt kaphat, mint amennyi valaha is beleférne egy nyomtatott vagy televíziós hirdetésbe.

84. 

Jövedelemhez juthatunk azáltal, hogy Web-oldalunkon hirdetési helyeket adunk el.

85. 

Levelezőlistát állíthatunk össze anyagbeszerzőkből, mely első lépés lehet a velük való tartós kapcsolat megteremtéséhez.

Az ügyfélszolgálati költségek csökkentése

86. 

Csökkenthetjük a terméktámogatás költségeit. Online módszerekkel emberi közbeavatkozás nélkül válaszolhatunk a legtöbb rutinjellegű kérdésre. A Netscape (www.home.netscape.com) mindenegyes megkereséskor több mint tíz dollárt takarít meg azzal, hogy online támogatórendszerhez fordul ahelyett, hogy személyesen alkalmazottukkal beszélne.

87. 

Csökkenthetjük a bérköltségeket. Mivel a fogyasztók egyre inkább hozzászoknak az online ügyfélszolgálathoz, a cégek csökkenthetik az ügyfélszolgálat személyi állományát. A jól kiképzett ügyfélszolgálati szakemberek ily módon csak a bonyolultabb problémákkal kell hogy foglalkozzanak.

88. 

A hozzáértő ügyfelek kifejezetten igénylik az online támogatóközpontokat. A Macromédia (www.macromedia.com) arról számolt be, hogy 1995-ben ügyfeleinek 80 %-a hívta fel a telefonos ügyfélszolgálatot, míg 1996-ban már csak 20% tett így, a többiek inkább a Web-oldalt részesítették előnyben. A Hewlett-Packard (www.hewlett-packard.com) havonta egymillió ügyfélkérdést kap a hálózaton- és a hatszázezret telefonon.

89. 

Non-stop ügyfélszolgálatot működtethetünk. Az online támogatóközpontok éjjel-nappal rendelkezésre állunk, ami bizony nem minden hagyományos ügyfélszolgálatról mondható el. Ez elégedettebbé teszi az ügyfeleket, mivel így kérdéseikre a nekik megfelelő időben kaphatnak választ.

90. 

Az érdeklődőket, miután eredeti kérdéseikre választ kaptak, további termékinformációval is elláthatjuk. Tájékozottságuk és jobb termékismeretük bizonyára csökkenteni fogja a termékkel kapcsolatos problémáik számát illetve segít nekik azok megoldásában.

91. 

Új termékekre és továbbfejlesztett változatokra is felhívhatjuk az ügyfelek figyelmét, akik, miután a megoldottuk gondjaikat- , szívesen olvasnak többet is termékeinkről.

92. 

Ügyfeleinknek költséges ügyfélszolgálati személyzet nélkül is segíthetünk problémáik megoldásában. A Federal Express és a UPS például lehetővé teszi, hogy ügyfelei maguk kövessék nyomon a gyorspostai küldeményeik kézbesítését. A Wells Fargónál az ügyfélnek még arra is lehetősége van, hogy ellenőrizze a cégnél fenntartott számlájának egyenlegét. Sok jelzáloghitel-társaság ajánlott olyan szolgáltatást ügyfeleinek, hogy azok online kiszámolhatják maguknak esedékes törlesztőrészletüket.

Márkaépítés

93. 

Újabb média segíti márkánk arculatának népszerűsítését. A céghez és megbízható márkaimázzsal rendelkező termékéhez hű ügyfelek a hálózatra is követnek bennünket.

94. 

Megelőzhetjük virtuális vetélytársainkat. Az online vállalkozások első hulláma bort és könyveket árul, online árveréseket tart. Azok a cégek, amelyek a hagyományos úton értékesítik ezeket a termékeket, rákényszerülnek, hogy a kiesett forgalom pótlására maguk is a hálózatra lépjenek. Az új cégek ügyfeleit jól bevezetett márkákkal lehet rábírni, hogy a megállapodottabb cégektől vásároljanak.

Nemzetközi értékesítés

95. 

Hatalmas piac nyílik meg előttünk: az egész világon értékesíthetünk termékeket.

96. 

Felépíthetjük és kiterjeszthetjük márkaidentitásunkat.

97. 

Állásajánlatokat tehetünk közzé a hálózaton. Azok a vállalatok, amelyek megpróbálkoztak ezzel, arról számolnak be, hogy így képzettebb jelentkezőkre tettek szert, mint az újsjághirdetések útján.

98. 

Jelentősen meggyorsul a belső jelentések eljuttatása mind a helyben, mind a távolabb levő részlegekben dolgozó alkalmazottakhoz.

99. 

Az e-mailen küldött illetve honlapunkon található árlistánkat rendkívül gyorsan frissíthetjük.

100. 

Tesztelhetjük termékeinket. Az ügyfelek letölthetik a szoftverek demo változatát, illetve könyvek, hírlevelek, jelentések és más információs termékek munkapéldányait, majd -e-mailen beküldött űrlapokon közölhetik véleményüket a vállalattal."


vissza 




 

Cimke felhő :

Webtárhely, Domainregisztráció Domainregisztráció Weblapkészítés Webdesign Programozás Számlázó szoftver vonalkod vonalkod cimke scanner adatgyujto barcode scanner vonalkod bútor Lakberendezesi bútor acélcsarnok,
Pellet Hotel Szinterapia kristalylampa kemeny Ingatlan energia Iparipark blando Asztalosipari alapanyagok Hotel cegeladas wellness Zalakaros Joid art Thomas SaboOliver Weber karkoto nyaklanc gyuruautojavitas autoszerviz nagykanizsafutócipő wellness hotelek lapja Zalakaorson Hotel park Vitorlas hajo elado
Pandora ekszer
Garaboncias kalandpark
Free URL Submit Webkoktel Linkgyűjtemény Mobil autos szamlazo es keszlet nyilvantarto Masszazs Sarvar Linkgyűjtemény japan kistraktor Link katalogus ISO szakerto

 

 

2005. Rooter Kft.
 
Rooter kft.